Acura RLX koncepcija pret Infiniti

25 январь 2023
72
0
Pēdējā laikā Honda ir sākusi zaudēt savas pozīcijas premium klases automašīnu segmentā ASV tirgū. Tās modeļu līnijas flagmanis, otrās paaudzes Acura RL sedans, tiek ražots septiņus gadus, un visu šo gadu laikā tas nav izturējis nevienu pārveidojumu. Rezultātā intereses kritums par modeli un pārdošanas apjoma samazināšanās.

Vēl 2010. gadā, gada pirmajā pusē, amerikāņi izpārdeva 6602 Infiniti M automašīnas un tikai 872 Acura RL. Tagad situācija ir tikai pasliktinājusies, un jaunais Acura modelis ir vitāli svarīgs, lai paliktu ASV tirgū. Līdz ar Acura RLX koncepta ieviešanu Ņujorkā Honda bija cerība. Žēl, ka auto parādīsies tikai 2013. gadā. Tomēr RLX koncepcija jau ir norāde uz to, kāda būs nākamās paaudzes Acura. Eksterjers Acura RLX apbrīnojami mierīgs – bez agresijas, apzināta dinamisma. Uzmanību piesaista tikai patīkams vilnis uz priekšējiem spārniem. Varbūt pārāk pieticīgi piemērots tikai Toyota Camry, bet ne Acura, kas cenšas atgūt pozīcijas tirgū. Jaunuma kopējie izmēri ir aptuveni šādi: garums 4953 mm un platums 1895 mm, riteņu bāze 2921 mm. Salīdzinājumam: pašreizējās paaudzes Acura garums ir 4973 mm un platums 1847 mm ar attālumu starp asīm 2800 mm. Braucot ar kombinēto ciklu, tiek pieņemts, ka degvielas patēriņš ir 7,8 litri uz 100 kilometriem. Acura RLX koncepts saņēma kaltus alumīnija riteņus (izmērs 255/35 R20), kā arī pilnīgi jaunu optiku modeļu saimei: automašīnas tuvās un tālās gaismas priekšējie lukturi ir pilnībā LED. Jaunuma korpuss ir izgatavots no alumīnija un augstas stiprības tērauda, kas palīdzēja samazināt pašmasu līdz 1814 kg pretstatā 1852 kg iepriekšējās sedana paaudzes. Priekšējā piekare ir ar dubulto sviru, kas īpaši izstrādāta šim konceptam. Aizmugurē tiks uzstādīta daudzsviru piekare ar pārkonfigurējamu elastokinemātiku. Sērijveida automobiļi ar priekšējo riteņu piedziņu saņems Precision All Wheel Steer pilnpiedziņas šasiju. Tas griezīs aizmugurējās ass riteņus tajā ar elektriskiem izpildmehānismiem. Jaunais Acura RLX varēs patstāvīgi noturēties izvēlētajā joslā. Honda pārstāvji pastāstīja, ka jaunās paaudzes priekšpiedziņas sedanu sērijā tiks uzstādīts 3,5 litru 310 zirgspēku V-veida benzīns "sešinieks" ar tiešo iesmidzināšanu. Koncepcijai ir arī augstākās klases hibrīda spēkstacija, kas sastāv no 3,5 litru V6 benzīna dzinēja un trim elektromotoriem, no kuriem divi paredzēti šasijas aizmugurējo riteņu pagriešanai. Elektromotorus darbina litija jonu akumulators. Ātrumkārba - robotizēta, 7 joslu, ar diviem sajūgiem. Spēkstacijas kopējā jauda var sasniegt 370 ZS. Pēc izvēles klientiem tiks piedāvāts jaunākais multimediju komplekss, kurā ietilpst interneta radio, navigācija, kurai var lejupielādēt igo kartes, un jaudīga audio sistēma ar 14 skaļruņiem. Sākotnējā konfigurācijā Acura RL saņems 7 drošības spilvenus, tehnoloģiju ceļa marķējuma izsekošanai un ziņojumu izsniegšanai par iespējamu frontālu sadursmi, elektronisko stabilizācijas sistēmu.Nesen Saitamas rūpnīcā tika montēti Acura sedani. Sērijveida Acura RL sedana debija paredzēta nākamā gada janvārī, un tai vajadzētu notikt Detroitas auto izstādē.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/
Komentāri:
Automobiļu jaunumi, testa braucieni un pārskati, ziņu emuārs.
Autocela.lv © 2021